Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам ли проблем с термостата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
    слагай термостат от рено 9 директно го пъхаш вътре в маркуча все пак е само 10 кинта сега лепи на 90гр
    Я обясни по обстойно как така директно? ами ако е затворил и не отвара?

    Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

    Comment


    • #17
      и аз сам така сложих си термостат на VERNET 9 лв в маркуча като предварително за всеки случа изкормих оригиналния и нямам проблеми загрява си нормално без проблеми и така вече близо година
      1,8 16v TS 144кс,1998г

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщение
        Я обясни по обстойно как така директно? ами ако е затворил и не отвара?
        Става и без изкормяне ако ти е пластмасов накрайника където влиза маркуча ако имаш интерес пиши на лично,да не спамим темата
        Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
        Всички екстри Мултиволан и Калорифер

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
          слагай термостат от рено 9 директно го пъхаш вътре в маркуча все пак е само 10 кинта сега лепи на 90гр

          И аз съм така от както си купих алфата преди 3 месеца. Имам една мареа, която 3 години я карах с такъв термостат и нямам проблем. Затова още като си взех алфата и не се замислих. Само 12 лева струваше терсмостата от реното.

          Comment


          • #20
            Термостата друг път. Тия дизелов пущини просто не загряват. Колега ако искаш да си сигурен просто като спреш следващия път пред вас слез и пипти входящия и изходящ маркуч към радиатора. Ако са студени термостата е невинен. А пък ако някой ти е махнал и ЕГР а тогава съвсем забрави. Без допълнителни модификации няма да я сгрееш
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #21
              какво е егр . може ли малко повече да кажете за този термостат на рено че ми е писнало тея проклети алфаджиски термостати дори и лятото немогат да направят 90 г след 1-та година
              ALFA ROMEO-145, 1.4 -16V T.S-97g

              Comment


              • #22
                ЕГР ми е махнат,но обаче пробвах на истинала ..запалих я и пипнах маркуча които отива към радиатора.Първите две,три минути никва топлина,след това почна да затопля плавно ,но леко усещах с пръстите топлината..до колкото разбрах трябвало изведнъж да се сгрее маркуча.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от viksans Покажи съобщение
                  ЕГР ми е махнат,но обаче пробвах на истинала ..запалих я и пипнах маркуча които отива към радиатора.Първите две,три минути никва топлина,след това почна да затопля плавно ,но леко усещах с пръстите топлината..до колкото разбрах трябвало изведнъж да се сгрее маркуча.
                  Термостата е виновен,заседнал е отворен и сега ти топли едновременно и 2 те кръга,като е изряден много време повече от 10 15 мин не трябва да ти се стопли маркуча които излиза от термостата и отива в горната част на радиатора,от тук нататък има варианти ти решаваш!

                  усспех!
                  Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                  Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                  Comment


                  • #24
                    Щом почва да сгрява маркуча значи е за смяна. Нормално работещ термостат ще отвори чак когато колата достигне температура 70-80 градиса в зависимост от производителя. И тогава наистина маркуча ще се загрее бързо
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #25
                      ами мен не ми стана ясно там с тия рена ,кво се прави и кво се сменя...та мисля направо нов Вернет 60 лв и да го сменя ..........

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от viksans Покажи съобщение
                        ами мен не ми стана ясно там с тия рена ,кво се прави и кво се сменя...та мисля направо нов Вернет 60 лв и да го сменя ..........
                        И много правилно мислиш
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #27
                          При мен загрява маркуча бавно като запаля колата според мен не ми работи правилно термостата върти и втория кръг а няколко пъти ми се случи както си карам темтературата пада на 50 градуса и колата харчи като дива на компа изписва 48- 50 литра дайте съвет аз мисля че сам за термостат

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от viksans Покажи съобщение
                            ами мен не ми стана ясно там с тия рена ,кво се прави и кво се сменя...та мисля направо нов Вернет 60 лв и да го сменя ..........
                            Сменяй и не го мисли, не се скапват ежедневно. Моя беше 130лв с отстъпката (смених го преди 2 месеца), та тия 60лв на бензинките все едно без пари.

                            Иначе с термостат от рено се прави следното:
                            1. Избушваш си твоя термостат и тялото остава празно (може и да пропуснеш тази стъпка ако не ти се занимава, той така или иначе е запецнал отворен, но е препоръчително)

                            2. Вадиш маркуча който излиза от термостата и влиза в радиатора и вътре (в маркуча), от страната на термостата натъпкваш термостата от рено.

                            3. Хубаво е натъпкания термостат който леко разпъва маркуча да го фиксираш (със скоби/свински опашки примерно да стегнеш съвсем леко маркуча преди и след него) за да не се пързаля вътре.

                            във форума на fiat мисля имаше едно .pdf-че с картинки нагледно показано как става.

                            Първоначално публикувано от Georgi Sartliyski Покажи съобщение
                            При мен загрява маркуча бавно като запаля колата според мен не ми работи правилно термостата върти и втория кръг а няколко пъти ми се случи както си карам темтературата пада на 50 градуса и колата харчи като дива на компа изписва 48- 50 литра дайте съвет аз мисля че сам за термостат
                            Според мен борд компютъра не ти дава реални стойности, занули си trip B примерно и виж после колко е средния разход. Иначе ако макруча загрява преди стрелката да удари 70-80 градуса значи си за нов термостат. И при мен температурата пада в задръствания примерно, но в такива случаи има значение и климатика колко си го надул.
                            Last edited by hayho; d.m.y г., 17:56.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              климата е на една чертичка и на 24 градуса според вас да го сменям нали и аз сам се навил така

                              ---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 19:01 ----------

                              мерси много hayho при първа възможност ще го сменя на дневен ред ми е само малко да се отърся от проблемите тези дни
                              Last edited by Georgi Sartliyski; d.m.y г., 18:45.

                              Comment


                              • #30
                                СМЕНИХ термостата при Бобо в еxtreme service и за сега съм доволен дано така е и за напред

                                Comment

                                Working...
                                X